Klantenservice

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij houden de prijzen laag omdat wij geen producten op voorraad hebben, maar deze rechtstreeks bij de leverancier bestellen. De levertijd ligt hierdoor gemiddeld tussen de 10 en 15 dagen. De verwerkingstijd is hierin niet opgenomen en ligt tussen de 1 en 4 werkdagen. In slechts enkele gevallen ligt de levertijd hoger, maar wij zullen u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen.

Wij brengen geen verzendkosten in rekening.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering op dinsdag tot en met zaterdag plaatsvinden tussen 9:00 en 18:00.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Schade door eigen toedoen valt niet onder de garantie.

Let op: Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is, zijn deze producten niet te retourneren.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (waaronder hygiëneproducten na dragen);

Retourneren

In geval van retourneren zijn enkel de kosten voor retour naar de webwinkel voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@kleinetoppers.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

U kunt hier het herroepingsformulier downloaden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@kleinetoppers.nl. U kunt uiteraard ook gebruik maken van het contactformulier op de contactpagina. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht af te handelen.

Algemene voorwaarden

U kunt hier de algemene voorwaarden downloaden.

Privacyverklaring

U kunt hier de privacyverklaring downloaden.